vrijdag 22 april 2016

Favouriete youtubers

Hoi allemaal,
Vandaag ga ik iets schrijven over youtubers, ik kijk namelijk best veel youtube. Dit zijn mijn favorieten van de Nederlandse en Amerikaanse youtubers:

Nederlands:
-D is for Dazzle: Diana maakt vooral leuke lifestyle filmpjes, veel inspiratie!
-Jiami: Haar travelvlogs vind ik het leukste, maar maakt veel andere soorten video's.
-Sophie: Love her humor & ze is nu bezig met een onderzoeksserie "Van schrijven naar swipen".
-Dylanhaegens: ik ben een beetje verslaafd aan de Cliffhanger serie.

Amerikaanse:
-Aspyn Ovard: hele mooie lifestyle filmpjes én goed voor je Engels.
-MylifeasEva: ze post niet erg vaak filmpjes, maar zijn wel altijd het wachten waard.
-Niki and Gabi: zijn tweeling en hebben samen een youtube kanaal, ze zijn altijd er vrolijk, je wordt er zelf bij van.

Nou, dit was het zo'n beetje. Veel kijkplezier!
Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten