maandag 20 juni 2016

Random favorieten

Hey allemaal,

Dit leek mij leuk om te doen, dus hier komt het:
de random favorieten
.

-Boeken/Films
Ik las laatst 'The Kite Runner' (is vast ook wel naar het Nederlands vertaald) en vond dat een heel mooi en aangrijpend verhaal. Een echte aanrader dus! Btw, deze is ook geschikt voor een verslag voor school of zoiets.

-Muziek
Ik heb altijd dat ik naar een paar nummers luister en dan weer een paar andere nummers uitzoek om naar te luisteren, maar dit zijn nu mijn favorieten:

  • "Into you" van Ariana Grande
  • "Sax" van Fleur East. Dit is echt zo'n powernummer.
-Eten
Avocado!! Het is gewoon heerlijk romig, dus eet ik het vaak bij mijn avondeten of op mijn brood.

Dat was het weer, probeer deze dingen uit/luister ze/lees ze!

Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten